HELLO, THANKS FOR THE VIEW & FOLLOW BEELA ADAMS BLOGGER. PLEASE COME AGAIN ❤❤

YA ALLAH

KENA FITNAH. :"(


warning : untuk korang berdua , tak boleh tulis perempuan , but pompuan. okay? :")


 actually ada 2 orang. sorang menfitnah beela. sorang lagi, bajetbajet bagus. :')


suka hati kau lah nak fitnahfitnah aku pompuan. ape aku kesah, kau yang dosa kan? ;D aku biar je, kau nak burukburuk kan aku depan orang lain? sila kan wehh. ape aku kesah. kau nak cakap dekat orang tu, yang ramai yang tak suka dekat aku? cakap lah. kau lagi lah, ramai gilagilaaaaaa yang benci dekat kau. :') orang baik dengan kau pon, sebab orang kesian kan kau. haha :D tak kesah lah wehh. dunia kau boleh lah . akhirat macam mana ? okay? ;") kau menfitnah aku, kau tak takut dosa besar ke? kau sendiri tahu kan, dosa menfitnah orang lebih besar dari dosa membunuh orang . takan kau tatahu kot? aku rasa, kau tahu.
kau nak cakap aku kutuk kau buat rebonding macam makcik? choyy. sejak bila pulak aku cakap, orang lain yang cakap, aku pulak yang kena. -.- memang lanciauu lah budak tu kan. actually, budak tu yang cakap. then dia mengadu dekat membermember kau ,yang aku yang cakap macam tu. padahal , aku tak cakap pon, aku cuma buat muka je. ni lah manusia, haih. kau nak cakap fatin nadhirah tu buat rebonding macam makcik, kau jujur jelah. tak payah lah belitbelit kan cerita. haih -.- tak pasalpasal aku yang kena. -,- maybe ni dugaan yang allah bagi dekat beela. beela sabar dan tabah menghadapi dugaan ni semua. korang dah benci aku, tapi still ada yang sayangs dekat beela lagi ♥♥ 





okay. ni beela nak story about pompuan yang bajetbajet tu pulak. :') if kau bukak blog aku & baca . kau jangan marah aku pulak ye? secara jujur, aku memang tak suka dengan kau. :')


okay, pompuan ni, beela tak suka dengan perangai dia, suka mencarut, cara percakapan dia yang kurang sopan / bajetbajet tu, suka menebeng-nebeng dekat lelaki, dengan mengelabah nyaa lagi. pergh. sumpah aku tak suka perempuan macam ni. err -.- wehh pompuan, aku tak suka kau, aku dah terus terang dengan kau kan? face to face lagi tu. :') 



yang tak boleh blah tu , ayat dia yang ni lah " cermin dulu muka kau tu " wahh. suka nyee aku dengan ayat kau tu. kau cakap dekat aku macam tu? choyy. aku dah cermin muka aku dalah weh. harihari aku cermin muka aku. haha :'D patut nyee, kau yang kena cermin muka kau tu dulu.muka dah tak -aku malas lah nak cakap lebih. kau sedar lah ye? :') kau nak buat orang ramai benci aku? dipersilakan :') aku rasa kan, ramai orang yang sayangs dekat aku lagi , adalah. *jangan marah . wahahahaha :"D okay, cerita sampai sini jelah pasal kau pompuan. kang aku tulis dedai-dedai kang, kau lagi nak bajetbajet dengan aku . lebih baik aku stop .okay :') 


SMILEY :')